niedziela, 9 czerwca 2013

Poprawa Zdrowia

Miesiąc temu byłem u Lekarza przepisał mi Ketonal i wysłał mnie na dodatkowe badania
.Wyniki były dobre więc zostałem skierowany do neurologa tylko że termin jest absurdalnie za daleko.Leczenie ketonalem przyniosło dobre skutki cofnęło uszkodzenia ale nie wyleczyło całkowicie wiec postanowiłem sobie smarować skroń nizoralem tak jak przypuszczałem znaczna była poprawa.Sam nadal myślałem nad przyczynami bólu wpadłem na pomysł że ograniczę cukier oraz będę jadł czosnek imbir cebule częściej to wyklucza imprezowanie.Dzisiaj skroń już jak mi pulsuje to i tak nie boli czuje że zatrzymałem tą dziwną chorobę który żaden lekarz nie może zdiagnozować.Myślę że jak dodam teraz wysiłek fizyczny to ból głowy mi zniknie i to co zostawił


PS Byłem też u innych lekarzy na inne dolegliwości

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz